قیمت و میزان سهمیه سوخت فعلا تغییری نخواهد كرد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ، 'عبدالله جلالی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با بحث و بررسی های انجام شده در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور، سهمیه و قیمت بنزین تا اطلاع ثانوی تغییر نخواهد كرد و سهمیه ماهانه 60 لیتری بنزین خودروهای شخصی همچنان به قوت خود باقی است.

با تغییر نكردن سهمیه و قیمت بنزین، 60 لیتر سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی، مطابق ماه‌های گذشته ساعت 24 روز یكشنبه (30 بهمن) به كارت‌های سوخت واریز می‌شود.

همچنین به گفته مدیرعامل شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، عرضه بنزین آزاد در جایگاه های عرضه فرآورده در سراسر كشور ادامه خواهد داشت و در اسفندماه 500 لیتر سهمیه بنزین با نرخ آزاد 700 تومانی در كارت های سوخت خودروها شارژ می شود كه در صورت اتمام سهمیه 400 تومانی قابل استفاده خواهد بود.

هم اكنون حدود 120 میلیون لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی در كارت های هوشمند سوخت خودروها موجود است كه با اتمام این سهمیه، دارندگان این كارت ها می توانند از مجموع سهمیه بنزین 400 تومانی خود كه از دوره های پیش در كارت آنها ذخیره شده است، استفاده كنند.

دولت پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، علاوه بر واریز چهارده دوره سهمیه 60 لیتری بنزین 400 تومانی، 60 لیتر سهمیه بنزین 400 تومانی ویژه نوروز 90 و 50 لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی در دی ماه سال گذشته، علاوه بر سهمیه رسمی هر دوره در كارت های سوخت شارژ كرده است.

با در نظرگرفتن سهمیه های ویژه بنزین از آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در مجموع 900 لیتر سهمیه بنزین 400 تومانی و 50 لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی در هر كارت سوخت شارژ شده است كه با فرض وجود حدود 18 میلیون كارت سوخت در دست مردم، از ابتدای اجرای این قانون درمجموع حدود 17 میلیارد و 100 میلیون لیتر بنزین یارانه ای و نیمه یارانه ای در كارت های سوخت خودروها شارژ شده است.

خبر تكمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

اقتصام**9189**1319





:: برچسب‌ها: سفر , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: